joi, 22 februarie 2007

Rootless tree



Urasc persoanele care pur si simplu nu inteleg ceea ce le explici. Mai bine zis NU VOR sa inteleaga, au impresia ca TU NU VREI sa-i ajuti!


Omule, stiu ca habar n-ai ce-i ala net, ca nu stii cum sta treaba cu Yahoo! MSN si restul.. dar totusi... daca eU iti zic ca nu pot vorbi de pe Y!Messenger pe Libero (de porcaria asta abia acum am aflat).. inseamna ca NU SE POATE! Ce interes am eU sa te mint? Nu eU am fost cea care a vrut sa te ajute??? Am incercat de doua ori.. si ai vazut ca nu se poate... geeesh!!! INTELEGE si tu, sau macar da-ti silinta!




Iti multumesc pt pachetul de nervi care mi l-ai dat in seara asta... A... nu stiai ce faci?? Erai beat? IMI PARE RAU... Asta e! Altadata nu voi mai avea bunavointa de a te ajuta!




O seara buna miE :))




Bine macar ca exista "Damien Rice - Rootless tree" - mA calmeaza piesa asta, in special refrenul.

Niciun comentariu: